Sol...

Sol även idag! Dock lite blåst med de får man ta.
Är ändå bra väder så...
Nå men i veckan har jag försökt få min praktik fixad med att springa runt med en massa papper och sånt.
Var in till Af idag med Emma imorse och lämnade in pappret och nu är det fixat så jag börjar min praktik på måndag.
Fick ett samtal av min handläggare att de var helt ok med facket och sånt.
Då var det bara att ringa dit vars jag ska vara för att meddela att jag börjar på måndag och sen ringa till Tindras dagis för att meddela där att Tindra kommer på måndag också.
Så kommer bli en lång vecka på dagis för lillan, men hon har haft tur för denna vecka har hon endast varit till 17 1 dag :)
Och så kommer hon inte att behöva vara på dagis förrän halv 9 på morgonen och hem kring halv 5 på eftermiddan sen. Så inte allt för tidigt iaf =)

Men nu ska jag inte sitta här nå mera när det är så fint väder ute, så ska ta mig ut i solen och över till Karro igen :)

Hörs sen.


Mammas bebis <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Va roligt att det ordnade sig!!!

Du kan ju be Karro hämta lillan från förskolan lite tidigare!!!

Kramisar!

2009-05-15 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback