A new day...

Ny vecka nya tag.
Och massa energi från mitt hjärta <3



Helgen finns det lite att säga om, men de tänker jag inte göra för de finns folk som endast vill förstöra, så den chansen tänker jag inte ge.
Dock så var det en annan jobbig sak jag tog itu med, men de var tvunget.

Vi tog det som mest lugnt hela söndag med tanke på att hon kom redan strax efter kl 13, lekte och mös på tills de var läggdags. Myyys!
Igår hängde vi mesta tiden hemma hos Emma och sen middag hos Karro.
Vi syn på en sak jag velat ha länge nu åt Tindra och idag slog jag till :)

Var även fotografering på dagis idag, hoppas att det gick bra och så tack till min faster de var super gulligt och hjälpsamt :)

Lillan sover och jag kollar på dom vanliga programmen på tisdagar och de tänker jag fortsätta med.


Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst e faster god!

Man hoppas på att få se dessa och kanske få en fin en!!!!!

Vi syns nog på lördag! Kramisar och pussar!

2009-11-18 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback