You don´t...

You don´t get to see the tears I cry...

Är nog på världens värsta humör, har inte lust till något alls, är less på allt, på mig själv.. Ja listan kan bli oändligt lång.
Är just nu bara less på att finnas till.
Åh f¤n vad jag hatar att ha den känslan, men tyvärr så kommer den rätt ofta.
Orka!

----------------------------------------------


Hela veckan har rullat på som vanligt med de vanliga sakerna och inge speciellt att berätta om de.
Utan de är dagis, häng hemma eller hos nån annan, hämta lillan, äta middag hos Karro och sen hem för läggning av hjärtat <3
Ungefär i den stilen är det...

Men dock så har jag fyndat mig en ny vagn åt Tindra :)
En 3 hujling, Babytravel comfort och jag är då så nöjd med den!
Funkar skit bra och rätt billig var den till och med. Tindra gillar också den för nu kan hon sitta bekvämt i vagnen, kunde hon ju som inte tidigare då den andra är för liten...
Nå men nu har hon en ny så får väl sälja den andra till våren typ.
Ska ta nån bild och lägga upp sen.


Ja vi fick besök i torsdags så Tindra var rätt nöjd :)
Fick höra en sak då som gjorde mig lite nöjd, hahah...

Helgen då?
Ja idag tog vi en sovmorgon till halv 9 och de är uppskattat kan jag säga, speciellt när de är lite svårt att somna på nätterna för mig. Och de brukar resultera i trötthet hela tiden...
Känner mig som världens gnälligaste idag, men ibland måste även jag få göra de.
Efter lillans vila så drog vi till ica och köpte de Tindra ville ha ;)
Sen hem till Karro för att tvätta Tindras overall, vantar och mössa som var extremt smutsiga efter en dagis vecka ute i blöt sand, som torkat in på hela overallen och vantarna.
Ingen hit att bära på henne då, men nu är det rent och torrt =))
Tog mig även en dusch där innan vi gick hem, för att se idol, eller rätttare jag såg och lillan sov.

Och imorgon väntar vi besök från mommo & moffa!! Tindra är hel nöjd och har ringt mommo nästan varje dag denna vecka och sagt att dom ska komma!
Annars blir hon arg! (som hennes kära moster lärt henne) ;P och lite annat, haha


Mammas älskling <3


Nå egentligen hade jag inte lust att skriva nå idag, men jag vet själv att de släpper lite om jag får prata av mig eller skriva av mig. Och nu är ju det enda alternativet att skriva, tyvärr :/
Saknar som att prata med dig gumman! :(


Ska prata vidare med folk på msn & sms sen blir det sängen och full rulle imorgon!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men, det är fortfarande inte jag som har lärt henne o säga så :P Hon sa det helt själv första gången har jag ju sagt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback