Inte alltid...

Vart inte direkt som jag ville.
Ville hämta min älskling idag men de gick inte :/
Saknar henne otroligt mycket <3

Gick lite sådär att jobba igår men de gick, fick lite tips och så där av en coach så de är något att tänka på.
Jobbar inte förrän måndag kväll nu så och då ska min söta syster vara barnvakt :) Tack broor :P

Har inget mycket att skriva idag egentligen och helgen får man se vad som händer, finns lite planer och så men man får väl se helt enkelt...

Och annars så fick jag ett samtal igår kväll halv 11 typ att jag inte hade fått de jobbet jag var på intervju på, men de hade jag inte ens räknat med heller. Nåja får söka vidare då och undertiden får jag jobba där jag är nu.
Kan ju inte säga nej heller för då ryker ju alla mina pengar och jag tackar nej och de är jag inte så sugen på direkt.
Men jag gillar jobbet så de ska inte vara några problem tills jag hittar något annat :)

Ska äta lite och göra mig klar för snart kommer mina föräldrar och hälsar på :)

Längtar till söndag..


Mamma älskar dig mitt hjärta <3


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback