Lördag...

Skönt med helg!

Skulle ha varit på en jobb intervju på fredag egentligen men jag var tvungen att boka om den till nu i veckan istället av en anledning.
Men fick ett annat samtal och ska till boden på jobb intervju där kl 10 på måndag så vi får se hur det går. Ska bli intressant!

Iaf så tog vi en lugn fredag, med lite sovmorgon och lek sen vila tillsammans, mysigt :)
Sen tog vi på oss och gick ut, sen till Karro och sen kom ju Mommo & moffo :D Gissa om det var en tjej som vart glad och full i energi :P
Hon vart så till sig att hon inte somnade förrän halv 11 sen, lite sent men hon vill ju vara med mommo!

Klev upp kring 9 idag eller jag gjorde de, dom andra klev upp efter 8 typ. Tindra lekte och hjälpte mommo med saker. Så jag passade på att ta en dusch i lugn och ro :) Hel skönt...
Vart att ränna lite på storheden under dagen och sånt och Tindra fick sin favorit mat till middag = plättar :D De är en hit för lillan och hon åt inte lite heller :)

Mera mys och lek vart det innan mommo & moffa åkte hem nu ikväll, så vi tog det lugnt för att Tindra skulle hinna varva ner innan läggdags.
Hon sover sen 1 timme tillbaka, för hon fick se sitt favorit program på 6 an innan =)

Inga planer för imorgon direkt utan vi ska mysa på här hemma innan Tindra ska åka till sin pappa 1 vecka nu. Eller jag kommer ju hämta henne från dagis såklart men ändå, ingen älskling som är där på morgonen när man vaknar...
Men samtidigt så har jag haft Tindra så gott som 3 veckor i sträck nu och känner att jag behöver lite tid för mig själv också...
Låter kanske hemskt att säga men, de är ju för Tindra jag vill vara på topp när hon kommer hem igen och lägga all energi på henne som alltid.

Mer om de i ett annat inlägg....

Just de har även nu fått upp min andra dator som jag fått av mamma och pappa, så nu är den fullt fungerande och upp satt här i rummet :)
Kan alltid vara bra att ha 2 ;)

Ska fortsätta med mitt = se tv och smsa! :)


Mamma älskar dig mer än något annat <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig oxå gumman min!!!

Vi syns snart igen!

2009-10-24 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback