Ont...

Var en riktigt bra helg.
Massa mys och trevligt sällskap :)

Förutom att jag har haft ont i mina revben ett tag men igår vart det riktigt illa :/ Hostade till och de knakade i revbenen och sen dess gör det riktigt ont att bara andas...
Var inge bättre imorse så ringde Vc och fick en tid.
Läkaren sa att det inte var något fel med mina lungor eller rättare sagt jag har då inte lunginflamation iaf, men hon kände lite på revbenen och sa att jag kan ha hostat av en revben eller så.
Fick en remiss till röntgen i s-byn så ska dit imorgon så får vi se vad de sägs.
Skulle farit dit idag men de vart så sent, bättre att ta det imorgon istället då.
Fick iaf tabletter mot smärtan så hoppas på att det börjar hjälpa snart, för de gör riktigt ont :S

Och tack Karro som underhöll Tindra när jag somnade på soffan idag, hade så ont så var tvungen att lägga mig ner en stund och somnade :)


Blir riktigt lugn nu, ska se tv och så....



Och självklart grattis till J & K till lilla Julia :D


Bye!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag kan operera lite på dig om du vill? :D Haha, skojja bara. Som vanligt :P

Postat av: mamma

Vilken dag fick de lillan?

Hoppas att läkaren hör av sig!

Älskar ER!

2009-10-07 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback