Trouble...

I'm trouble
Yeah trouble now

----------------------

Var föräldramöte igår och de tog lite mer än 2 timmar.
Men de kom fram viktigt saker iaf. Dock så blir det ett till för Tindras avdelning av en del skäl...
Tog det som mest lugnt ett tag tills man fick ett telefonsamtal och dom ville ha med mig till sematoriet :)
Var kul där, hade kunnat hända mera faktiskt för min smak :P
Vart att lägga sig sent dock men de gör inge....

Tagit det lugnt och tvättat idag och hämtat min älskling och massa mys här hemma vart det :D
Saknar <3



Gjorde middag efter lillan åkt och drog till ica sen för att handla de nödvändigaste,
sen har jag intagit soffan och ser nu på idol.
Ska fortsätta med de nu.

För imorgon ska jag städa om jag orkar och sen ska jag möta upp en om praktikplats.

Många ideér till helgen så vet inte än hur det blir ;))


Ciao!



¤You think your right
But you were wrong
You tried to take me
But I knew all along
You can take me
For a ride
I’m not a fool out
So you better run and hide¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback