I´m...

Just nu börjar det bli ledsamt att vara i skolan för denna vecka ska vi endast läsa igenom 7 st häften och sen svara på frågor!
Och de är tydligen ett grupparbete men de ska avslutas med ett "prov" så de håller jag inte riktigt med om...
Nåja onsdag imorgon och idag vart det skönt med en vilodag.
Men jag har varit på en praktikintervju idag som blir till sommarjobb om det går bra. Så vi får se imorgon om jag får det eller inte.
Har som mest strosat runt på stan och spanat i saker man hemskt gärna vill ha :D Dock så kom jag bara hem med nya klämmor åt lillan och denna gång vart det dubbel uppsättning av dom så nu ska det finnas ett tag iaf.

Nej men nu ska jag ta och sätta mig ner och göra lite frågor som skulle göras under dagen, men de går fort sen blir det DH och massa bra tv!! :P

 
Älskar mina 2 <3

Dessutom så har jag hittat en skit snygg vår jacka åt Tindra, jag är helt kär i den! Skulle helst vilja ha en likadan, haha. Ne men den blir det att köpa i slutet på veckan eller början på nästa medan den finns kvar :)


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback