Myys...

Även denna vecka har jag min lilla älskling hos mig :)
Och de gillas verkligen, massa mys.
Dock så kan jag ju inte träffa min stora älskling än, så vi får se om de blir idag kanske...

Annars har veckan sett ut som vanligt, med skola och dagis och sådant bara.
Men nu ska jag tala om att jag är så less på de nu, inget funkar som det ska och sen tänker gubben tvinga mig att göra praktik på röda korset, fast jag sagt vilket område jag vill vara inom.
Och jag har ju försökt hitta en plats själv men inte lyckats, har ju som inte bara struntat i de.
Så sista droppen vart igår när en otrevlig attityd kom därifrån för att jag sa nej och sånt är inte acceptabelt enligt mig. Finns ingen anledning att vara otrevlig för att jag inte vill.
Med andra ord nu så har jag bestämt mig för att hoppa av, känns inte ens som att det har gett mig något när det aldrig har varit någon koll på stället!

Så imorgon ska jag få mitt fk papper underskrivet och de blir nog min sista dag, känns inte värt att vara på fredag bara för att liksom...
Nåja de var ju tråkigt men jag har haft nog med tålamod att det ska funka som det ska men inget har hänt, så de blir bäst så här.
Då kommer jag med andra ord att gå tillbaka till att vara arbetslös så om någon har nå jobb till mig vore de kanon! ;D

I helgen har vi mest suttit i bilen känns det som, nä men vi har shoppat en hel del som sagt och de vart även en tur till Leo´s så barnen fick leka av sig och de var riktigt uppskattat av dom :)
Bilder får komma senare så jag hinna ladda in dom i datorn :)


Hon ville att mamma skulle ta kort när hon visade tungan :)


Idag är planen att åka och handla medan lillan leker med Stella på dagis ;)
Sen hoppas jag verkligen på att min karl kommer hit <3

Älskar er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback