Nästan...

I fredags åkte vi till boden med Thess och O och gjorde stan där, hittade svarta byxor och bytte till dom istället så nu är jag nöjd :)
Kikade lite i butiker och sånt, köpte nya trosor och ett nagellack åt lillan innan karln kom och hämtade oss så åkte vi och hämtade hem barnen från dagis och köpte pizza till middag.
Lördag vart de massa bus och sen åkte vi till Ä-byn på barnkalas trevligt. Hem och göra middag och chilla och bara vara så där lagomt mycket som de går med härjande barn :P
Söndag åkte barnen på kalas med sin mamma och de vart även bestämt att dom skulle stanna hos sin mamma så vi fick mera tid att packa ihop lägenheten här, vilket är så gott som gjort nu endast lite kvar och de fixas idag sen är vi redo för flytt härifrån iaf :)

Vi åkte mot lule kring 2 tiden och for på intersport, behövde prata med en där om en annan sak :) Åkte sen på djurmagasinet för att lillan ville kolla på fiskarna :D Gick in på öb en snabbis och hittade pärlor åt lillan som hon tog med till sin pappa och ville bygga dom där, hon kanske kommer ihåg att ta hem dom sen igen :)
Eftersom att vi vart barnfria så passade vi på att gå ut och äta lite kina mat bara vi 2 <3
Brummade sen mot boden och packade bilen full som vi sen åkte och tömmde hos J, då vart vi av med lite iaf :)
Ringde även ett samtal på kvällen och jag är så tacksam att du ville ställa upp A :)

Lämnade tillbaka bilen och åkte hem och monterade ner tv hyllan och packade en del så nu har vi såå lite kvar att de kommer finnas massor av fritid idag!
Undra sig vad man ska hitta på? :P

Nu väntar jag på att karln ska vakna och kliva upp för jag är redan rastlös!! :P
Dessutom så är han ju ledig i 2 veckor nu, så underbart <3


Saknar min prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback