You say, I say...

Vi åkte aldrig hem i måndags de var mer lockande att stanna och sova med min karl ;)
Och lillan ville leka med barnen en kväll till innan dom åkte till sin mamma så de vart att göra så och hon bestämde även att vi skulle äta plättar till middag, så vi gick och handlade och de åt vi till middag :)
Igår gick vi upp tidigt för att hinna med bussen till lule där jag lämnade lillan hos moster och åkte in till stan för att ha möte med min af handläggare, som gick bra och de var lika som förr så inge skillnad...
Åkte hem till lillan och moster och hängde där hela dagen och bara tog det lugnt, vi gjorde middag och min älskling kom och gjorde oss sällskap :)
Idag har jag inte en aning om vad man ska hitta på alls, men karln kommer hem på lunch iaf :D
Sen får vi se vad man hittar på, blir nog att handla i eftermiddag kan behövas för de ekar tomt nu! :P

Åhh gud vad jag längtar tills vi flyttar :D




Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback