13 December...

Måndag och vi har varit inne hela dagen.
Kaallt ute -20 hela dagen så nä man var inte sugen att gå ut direkt!
Vi har busat, ritat och sett barnprogram, lagat mat och ätit glass :)
En mys dag helt enkelt, kunde ha bakat pepparkakor men mamman här har inte alltid minnet med sig :)
Igår var vi på kalas hos Thess som fyllt år, trevligt var de iaf och gott fika =)
Imorgon ska vi upp tidigt för kl 09 har vi tid på ögonmottagningen och jag hoppas att det går bra så vi slipper dit igen, hoppas kan man alltid göra!

Imorgon kommer barnen hem och lillan längtar efter dom, gör vi andra också såklart :)
Julen och nyår är klar nu och de var hemskt skönt att veta hur det blir.
Det är ju min jul de här året, ska bli sååå mysigt <3
Och nyårs helgen ska lillan vara hos sin pappa. Blir min första lediga nyår sen lillan föddes. Nog för att jag lika gärna hade velat ha henne hemma men nu blir det så här!



Ska mysa med min tjej en stund innan de är läggdags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback