Bilder...

Lite bilder från julen inte ens till hälften alla då resten är på älsklingens kamera, men här kommer en del iaf :)


Lillan hjälpte mommo att klä granen :)



MASSA julklappar att öppna som innehöll:
Hello Kitty hus
Ny overall till nästa vinter
Hello Kitty servis
Ett par st mjukisdjur
Målarbok
Vattenfärg
Kläder
Barbiedockor
Pussel
Memo Spel med Hello Kitty
My Little Pony
En porslins docka
Halsband & ring med disney prisessorna på.
Och en massa, massa mer men de var det jag kom på och självklart favoriten en Rosa Gitarr :D





Även jag har varit snäll och fick filmer, nya bestick, en kok bok, en sån grej till datorn med fläkt :P och annat nödvändigt :)

Vi har haft det super bra under jul med underbart sällskap och god mat :D

Mera bilder lär komma :)
Imorgon är det nyårsafton och den ska vi fira och jag ska faktiskt fira för första gången på 4 år då lillan har varit med mig varje nyår sen hon var i magen <3
Kommer sakna henne <3

Ska mysa med min man nu sen sova :)



Vem kan motstå denna underbara gullunge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback