Bomb...

Magsjukan var ej magsjuka då de inte kom mera spya, som tur var :P
Alla är frisk, hyffsat iaf...
Vi hade saker planerat i helgen, men hade totalt missat att mommo & moffa skulle komma och äta tårta och fira mig i helgen, eller jag visste att dom skulle komma men inte vilken dag. Så de vart bara fel när vi hade lovat att göra annat :/
Kunde tyvärr inte göra något åt, med är mindre skoj att det vart så där...

Barnen busade med alla och vi fikade och allt sånt, fick mig nya kläder i present vilket var väldigt uppskattat :D
Ska tvätta de så jag kan använda de :)
Och pappa kopplade in våran tvättmaskin så nu kan vi tvätta hemma igen, ÄNTLIGEN!!!
Inte en dag för sent :)



Tindra har lekt med min kamera och fotat diverse bilder på barnen och eller ja alla :)
Som syns =)

Tindra och jag plockade fram granen i måndags och pyntade den, lillan ville de hemskt mycket och då gjorde vi de självklart då de är mysigt med granen uppe lite längre <3



Lillan själv tog ett kort på granen



Har ju självfallet julpyntat överallt och hängt upp julgardiner och dukar...


Idag har vi inte en aning om vad vi ska göra få se om man kanse går ut en stund, vi får se.
Tvättar första maskinen nu iaf :P


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback