Snö...

Snöstorm de är för härligt, not!
Har kommit för mkt snö då dom inte ens hinner skotta vägarna och hur kul är det på en skala att dra en vagn i djupsnö?! Inte kul alls, tok jobbigt och bara blä...
Men nu får det faktiskt vara bra de räcker och blir över så här lagom snart till jul :) Endast några få dagar kvar och har nog endast kanske 2 st julklappar kvar att köpa, sköööönt!!

Lillan längtar tills vi ska åka upp till mommo och moffa :)
Under veckan har dom haft julbord på dagis och de pratar lillan mycket om, de är ju nämligen lite speciellt då alla barnen får gå och ta maten själva så de är ju lite mera spännande :))
Nu har lillan jul ledigt från dagis eller ja från mina veckor iaf, blir dagis först igen i januari nångång.
Ska bli skönt att ha lillan hemma och jul och allt, mysigt längtar <3

Jag och lillan bakade pepparkakor igår :)


Var evigheter sen sista jag gjorde de så de vart lite brända men inte alla och lillan tyckte om dom iaf och de var huvudsaken :)

Idag var det fullt ös på barnen hela morgonen, sen tog vi oss ut på storheden för att köpa vinterskor åt Vincent för höstskor kan han inte gå i under hela vintern, fast andra verkar tycka de.
Köpte en julklapp och så skulle vi träffa tomten fast självklart så var han ej kvar då vi kom dit, dåligt anser jag...
Vi gick till coop och träffa min mommo en sväng innan vi gick in handlade lite och köpte prinsessfilmer som lillan hittade, barnen har kollat på båda nu ikväll och de var ju inte super bra direkt, hade kunnat vara bättre men de dög iaf :)

Imorgon ska vi in till stan och göra lite ärenden :)
Och lillan stannar till på måndag och åker till sin pappa först då, fast vi hämtar ju henne igen på torsdag då vi åker upp till happis så hon blir inte borta länge :)
Som tur är <3


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback