On and on...

Onsdag redan!
Veckan har gått i en rasande fart minsann, söndag kom min älskling hem och mamma stannade ju även hära :)
Måndag och tisdag vart det utbildning men tisdag hade jag en riktigt kort dag, de var riktigt skönt!
Har lagat mat och gjort semlor hos Karro och mamma har tapetserat hallen hos Karro och min stora älskling har kommit efter jobbet nu i 2 dagar, mys <3

Men idag är det ju onsdag och jag är ledigt!!!
Har hemstudier typ, men till de behöver jag inte en hel dag utan de fixar jag ikväll. Utan idag ska vi till storheden en sväng och så :) Får se vad man hittar då!

Så får man väl sen se vad resten av dagen har att bjuda på..



Nu ska vi nog snart bege oss ut efter lite pippi kollade som vanligt och musse verkar det bli nu!


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback