Hemma...

Äntligen är min älskling hemma och ingen kunde vara gladare än mig :D
Så underbart och hon var saknad av flera dessutom :)

Igår tog lillan och jag en ensam kväll hemma och imorse, skööönt :)
Sen kom Thess & Oliver och hämtade oss så åkte vi till Leo´s Lekland så barnen fick busa en massa, massa :P Dom hade tok roligt och de var huvudsaken :) Inte för att vi hade tråkigt direkt heller :)
Efter vi var klara där så åkte vi till g-stan och åt lite lunch, trevligt som alltid! :P
Vi fick skjuts hem och väl hemma så packade vi ihop sakerna vi skulle ha med och se drog vi till boden :)
Väl här så var det bara att börja med att röja upp så de så vettigt ut iaf, vi lagade mat och har varit iväg och handlat lite.
Nu busar barnen men snart är det läggdags för dom och ensam myys med min karl står på schemat när dom sover <3

Imorgon kommer alla barnen att vara hemma med mig så vi får se vad vi hittar på, vi hoppas givetvis på tok bra väder men de får vi se imorgon :)


Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback