Halo...

Ondag redan idag och jag har varit hemma hela veckan från praktiken...
Inge skoj direkt för jag vill ju vara där sista veckan.
Men min mage har sattit stopp för de under veckan, ont gör det. Ska till apoteket idag och prova de som Linda tipsade om, så får vi se om det hjälper för jag har tänkt fara dom här sista 1½ dagarna.
Sen så har jag ännu ett möte med min handläggare på af på fredag morgon, en korkad dag med tanke på att de är sista praktikdagen! Men men, inget att göra åt då...

Så har bara varit hemma och tagit det lugnt nu och i dag åker barnen så då får vi lite egentid jag och karln <3
Dessutom ska så vi nog iväg och kika på en grej imorgon ;)
Ska bli kul! =)

Sen har vi nog planer för heela helgen också! :)

Har inte alls mycket att skriva utan ska sluta nu och ta det lite lugnt så magen blir bättre...



Saknar mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback