Hm och suck...

Jag har bara njutit av tiden jag får spendera ensam med min Tommy <3
Fick rådet att ta vara på den tiden istället för att deppa ner mig totalt!
Försöker att göra de, så gott jag kan...
Men jag kan inte hjälpa att jag tok saknar min lilla tjej :(



Men jag kan gjädja mig med att de snart är söndag sen är hon hemma 2 heeela veckor!! :D
Jag längtar!!

Under veckan och helgen har vi som mest tagit det lugnt och bara myyst bara vi 2 :) Vi tog även vår middag ute tsm i söndags istället för att var ju stängt på midsommar :)
Vi har även fixat lite saker så vi kan sätta igång, för tiden springer bara iväg och snart är det dags! :D
Längtar som tusan tills dess ;) ;) ;)

Igår spenderade jag några timmar med Emelie & Vilma så otroligt skönt att komma ut och träffa dom, bara få prata och umgås en massa :D
Även Nath och Nova gjorde oss sällskap till lunch och lek i lekparken :)

Idag skulle jag verkligen behöva städa så de är rent och fint tills min älskling kommer hem på söndag, men de blir nog bara en snabb städning och tar resten på söndag för idag har jag ingen lust att göra nått, har en kass dag av någon anledning :/
Men ska däremot springa över och låna Karros skrivare så jag kan skriva ut papper till fk som ska skickas in.
Sen är jag less på soc som har pillat i nå så mindre pengar fick jag denna månad av någon ap konstig andledning.

Imorgon ska jag ringa och boka ett möte, vill veta hur det ligger till och blir så de är lika att få det bort gjort så snabbt som möjligt så man kan avgöra hur man gör sedan...

Nä nu ska jag sätta igång för måste även packa ner mina saker och sånt för de blir att åka till boden i eftermiddag när T slutat jobba, för barnen han kommer ju hem idag :) De blir mysigt fast jag saknar min älskling, men snart såååå.... :D


Mamma älskar dig gumman <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback