Kalas...

Idag har vi haft kalas för min lilla tjej som fyller 3 år på måndag!
Massa presenter som hon vart nöjd med tex, kläder, lego, pussel, små hundar och en liten docka till, badboll, bamse m.m
Och folket som kom och firade henne vart hon så glad över att dom kom för de har hon pratat om i flera dagar att dom ska komma :)
De firades med tårta och massa fika som vanligt.
Nu blir det mest massa bilder från dagen:


Kalas kläderna :)


En ny vattenflaska och mys med mommo...


Lillan fick ett stort paket, undra vad de innehöll?
Och självklart så ville alla titta var det var i den :)


En cykel!!! :P
Stora tjejen nu med egen cykel :)


Även fammo och Jossan kom förbi och firade lillan :)
(Jossan står där bak med en lila ballong i handen) ;D


Blåser ut ljuset :)
Och äter tårta :)



Emma kikade in på lite fika :)

Sen öppnade hon mera presenter :)

Och leker även!

Vi har byggt de stora pusslet och de tyckte hon var skoj, vi byggde även med lego och lillan sover nu och trött var hon. Men de är inte så konstigt med allt busande och ingen vila under dagen :)

Nu ska jag se lite tv och sånt sen blir det sängen.
Och tyvärr så är det söndag imorgon :(
Men sista praktik veckan iaf :)
Sen blir det att vara ledig, hoppas jag på iaf =)


Älskar er <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Va roligt vi hade igår och mätt e man ännu!

De var oxå roligt att fräffa fammo o Jossan!

Kramisar!

2010-06-06 @ 09:08:41
Postat av: Sofia

Jo jätte roligt hade vi :)

Visst var det de :)

Postat av: Anonym

Haha så sitter jag där med skeden i högsta hugg :D Men de var de värt att göra för tårtan var grymt god :) tack för igår :) Hälsa lillan från mig, Danne och Divisen :)

2010-06-06 @ 12:34:44
Postat av: emelie

Usch har såå dåligt samvete att jag inte kunde komma :( förlåt! ska pussa tindrisen extra mycket nästa vecka då vi ses ist!!!! :-*

2010-06-06 @ 13:03:07
URL: http://em3lie.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha men de är värt :) Tack själv för att du kom =)



Men Emelie säger ju att du absolut inte ska ha de :) Du får göra de :)

2010-06-07 @ 09:52:31
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback