Lite...

Lite bilder från när vi var i lekparken i fredags :)






Kul hade dom iaf :)

Igår var vi ut på storheden en sväng igen för att fördriva tiden och så barnen fick sova, men de var bara Svea som somnade ett tag.
Sen drog vi oss mot tuna och lämnade Tindra lite tidigare för att hinna med bussen tillbaka, eftersom dom nu har bytt busstider.
Saknar mig tjej redan, men vi ska hämta henne från dagis imorgon så vi får kramas lite extra för sen kommer de kännas som en evighet innan hon kommer hem igen :(
Min älskade tjej <3

Den här veckan har jag bara Svea hemma till på onsdag då vi åker till boden för att lämna henne, sen är Ts barn borta 1 vecka...
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, men solen tittar fram idag så de är ju ett plus iaf :) Så vi får se vad vi hittar på :P

Nu ska jag betala lite räkningar och sen tror jag vi går ut ett tag, måste posta ett brev också, väldigt viktigt!! Sen är de helt klart, tok längtar tills dess fast de är en massa som måste fixas innan dess men de är ju ett tag kvar så ;)


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback