Onsdag...

Onsdag idag och halva veckan har snart gått...
Praktik i måndags och igår hade jag för mycket att göra för att fara dit, för Tindra hade bvc tid kl 8 på morgonen de gick bra hon har gått upp men inte nog tydligen. Vet inte riktigt vad dom förväntar sig, hur rund ska hon var egentligen?! Sjukt, nåja jag vet att hon äter bra och mår bra så de är inget jag har tänkt lägga mer tanke på iaf!
Sen passade jag på att prata med barnmorskan om mina problem så nu ska vi se om de blir bättre. Vi gick på apoteket och sen ica en sväng efter de gick vi hem och åt en glass i solen :)
Tvättade hos Karro för här finns aldrig nå tvätttider så nu är de rent skönt!
Efter de knallade vi till tandläkaren för lillan hade tid dit och de var inte så populärt att tandläkaren skulle sätta in fingrarna och pilla i munnen på henne :P
Men de gick när mamma öppnade lillans mun och höll den öppen så fick hon kika lite iaf :) Inga hål hade hon men måste borsta bättre så placken försvinner så vi ska få en ny tid på 9 månader för att kolla borstningen igen.
Sen fick hon välja en leksak så de var helt okej efteråt :)
Vi gick även in på konditoriet och beställde en tårta till Lillans kalas på lördag!! :D
Hinner verkligen inte baka en den här gången tyvärr men de blir nog bra ändå :)

Vi tog en tur till stan för att fylla på mitt busskort billigt och Tindra sov hela vägen i vagnen även en stund när vi kom tillbaka till Karro :)
Resterande del av dagen lekte vi en massa och lagade mat och sådant till det var läggdags =)
När lillan somnat så myste jag med min karl såklart <3
Passade på för nu träffas vi inte förrän på fredag igen :(


Lillan och karl lekte ute då när det var så där varmt :)

Idag har jag lämnat lillan på dagis men ska vara hemma för är inte helt pigg på att fara på praktiken av privata skäl, så hoppas de fixar sig nu så slipper man tänka på de mera!

Nu ska jag se om jag hittar något vettigt att göra här hemma i väntan på att hämta hem min älskling efter mellis <3


<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha min bob :p Snygg den är :D

2010-06-05 @ 22:07:13
Postat av: Sofia

Haha visst är den :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback