Slut...

Praktiken är äntligen slut och jag är så lättad för nu kan jag vara hemma hela sommaren men min lilla älskling :)
Dock så var jag sjuk förre veckan under praktiken men chefen förstod och de var helt lugnt när jag bara gick in för att få papper underskrivna, så de är skönt...
Helgen var trevligt på fredag tog vi nån cider med Thess & Jocke och la oss hyffsat tidigt för lördag klev vi upp kring 8 och gjorde oss klara och åkte till happis för att fira mormor :) Alltid lika trevligt och maten är alltid super god :D
Vi spelade brännboll och hade oss!

Sen på kvällen när vi kom hem så packade vi bilen med saker vi skulle ha med och drog till boden, väl där vart de en dusch och göra sig klar sen vart de fest för min karl fyllde ju nämligen år i lördags :)
Så de vart att fira han med att fara på en fest, de var väl trevligt huvudsaken var väl att T hade roligt :)
Jag själv fick ont i magen och drack endast 2 cider så de vart en lugn kväll för mig, efter gick vi och åt sen åkte vi hem för att sova...
En händelserik helg med andra ord!


Men för övrigt så har vi även tagit ett beslut och de känns så otroligt bra :) Längtar tills dess :D


Söndag vart lugn körde en bil til g-stan åt V och väntade att min lilla älskling skulle komma hem :) Och de gjorde hon, så vart det en sväng till ica för att handla till middan och sen lekte vi bara och allt sånt =)
Vi gick hem för att byta sängkläder och lägga lillan, efter hon somnat så myste vi och såg tv tills de var sängen för oss!

Idag fick lillan fara på dagis för de ville hon ju och jag behövde verkligen städa!
Men nu är det gjort så nu är det rent och luktar sjukt gott dessutom :)
Ska strax ta mig en dusch och sen får vi se vad som händer, blir att hämta lillan efter mellis också <3



Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas också det går över snart! Så himla jobbigt att se han så ledsen och ändå inte kunna göra nå åt saken :( Nu sover han iaf på soffan så det är ju bra :) Vila ska dom minsann göra då dom är sjuka! :) Hur är det med er då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback