What´s up...

Onsdag och alla barnen har åkt iväg.
Mycket trist nu kommer mina veckodagar att vara mindre händelselösa...
Men åt andra sidan så har jag och T gott om tid att bara rå om varandra <3
De kan vara mysigt och dessutom så är det första gången vi har 1 heeel vecka tsm :)
Men klart jag saknar min lilla fast jag var med henne igår men hon kommer ha roligt nu när pappa hennes har semester 1 vecka som hon kommer få vara hemma med han.

Helgen vet jag inte vad vi ska hitta på funderar ännu vad det blir...

Idag har vi däremot varit in till stan med Thess, Oliver och Jocke kikade lite på rean, hittade mig min bikini som jag velat ha och nu var den på rea för 50 kr per del! :D
De gillas, hittade mig ett linne också med de var tok smalt så de måste bytas till veckan...

Inte mycket mer att säga idag, fast nu så ser det nästan ut som att sommaren är på väg tillbaka, vi får se imorgon vad vädret säger :P


Mamma älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hos Oskar Mannberg i Sävast, ung men riktigt duktig kille :)

Postat av: Nathalie

Jaha! Ja men det är säkert han :)

Han hade hållit på ett par år och var 88:a tror jag..

2010-06-24 @ 11:12:02
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback