Ayo...

Bara skit väder nu i början på veckan så får se om det blir sol imorgon som lovat.
Vi hade iaf en underbar helg med massa bus och mys, hittade skor åt lillan, 2 par dessutom de behövdes men nu har hon de hon behöver :)

Har ju börjat min första praktik vecka nu och jag trivs där, de finns alltid något att göra och folket är skit trevligt :)
Ikväll blir det att åka tillbaka till boden för att mysa med min karl en sista kväll för imorgon åker han på övning och är borta till på söndag :(
Kommer sakna han en massa plus att jag saknar min lilla älskling <3

Så får se vad man hittar på under helgen då...

Nä nu ska jag dra mig mot bussen så jag hinner i tid till praktiken.



Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback