Chill...

Just nu tar jag mig en chill stund ensam, för mig själv!
Har alla barnen hemma idag och nu vilar dom så jag passar på, fast dom har varit ovanligt lugna idag och inte mycket till bråk. Gick till och med kanon att ha med alla på affären utan nå gnäll!!! :P
Iaf så har dom fått lunch och sett på pippi sen var de lite trötta barn och alla ligger nu och förhoppningsvis sover alla också ;)
Dessutom så har inte tvn slagits på förrän de var dags för film kring 12 tiden typ och de är ovanligt den brukar åka på de första på morgonen!

Som sagt så har vi ju tagit lång helg nu och imorgon blir det barnkalas här, när karln kommer hem så blir det att handla till tårtan och så :)
Och så hoppas vi verkligen att mommo & moffa kommer på söndag :D <3
För övrigt så påpekade Tindra igår när hon såg nån snarka på tvn att "moffa snarkar" ;P haha de kom bara så där :)

Hade inte mycket mera på hjärtat utan blir mera sen och så ska jag ta lite nya bilder också.
När barnen klivit upp tror jag vi tar och går ut i solen och äter lite frukt och leker tills karln kommer hem från jobbet :)
De kommer dom gilla...


Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback