A dream...

Fullt fart...
Idag har jag haft fullt upp hela dagen, lämnade lillan på dagis åkte hem och satte igång och städade hann dammsuga, skura, dammtorka och rengöra toaletterna innan kl 11. Då vart det en snabb dusch och sen sätta igång att byta sängkläder i alla sängar som nu resulterar i 2 fulla tvättkorgar, måste tvätta....
Hämtade lillan och gick till Karro busade där och hjälpte till lite sen åkte vi hem för att laga mat och sånt. När karln och barn kom hem värmde jag på mat åt dom och gjorde klart i sängarna och har tvättat en av dynorna till vagnen! Den största dynan kvar då vagnen måste se lite ren ut till på söndag då vi mest troligt får den såld!! :)

Barnen har härjat som vanligt men sover nu sen ett tag tillbaka och karln leker med kameran och jag sitter här.
Morgon dagens planer är att handla lite då dom hade bra priser och sen ska vi till J & J och hälsa på och sånt, blir häng hos Karro innan vi drar oss hem för att laga mat och sen är det helg!! :D
Ska även hinna skura då de inte fanns tid att hinna med de idag!

Vi har planer för helgen ska bli roligt och de kommer nog barnen tycka om :)

Nä nu ska jag kika tv och sen blir det sängen eller lär ju somna på soffan som vanligt ;)


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback