All of me...

Tisdag idag och lillan är på dagis.
Helgen har varit super trevlig...
Iaf så kom båda mina älsklingar hem i söndags, massa myyys <3
Igår tog vi oss en sväng på stan och köpte lite av de vi behövde och så åt vi middag på stan, mysigt :)

Idag har jag absolut inga planer alls ska väl städa lite i brist på annat och bara för att jag kan :P
Väntar att min karl ska höra av sig så jag får veta hur det gick för V med sin "operation" gick nog bra var ju inge avancerat dom skulle göra.

Efter dagis ska vi och hälsa på J & J då lillan J fyller 1 år idag! Stora tjejen nu!! :)

Nä men de var allt jag hade idag, trist inlägg men de får gå ändå!




Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

DinSko 399 spänn :) verkar väldigt varma iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback