Helg...

De är så sjukt tomt och tyst hemma håller ju nästan på att bli tokig...
Behöver ljud så de är tur att det är helg nu så min älskade man kommer vara hemma iaf :)
Och sen är det ju söndag snart så då kommer min prinsessa hem, saknar henne tok mycket <3

Under veckan har man inte gjort så värst mycket har haft lite feber som botades med lite städning funkade perfa ;P
Har tvättat 1 ton tvätt kändes de som då vi sparat på oss i 2 veckor!
Mindre skoj, nåja får tvätta oftare eller få maskinen inkopplad.

Jag börjar bli otålig vill ju att det ska hända NUUUUUU!!!

Idag när älsklingen kommer hem så har vi bil så det blir storheden får att inköpa tapeter till lillans rum åh vad jag längtar tills vi får upp de sen, hon kommer bli sååå glad :D
Sen blir det handling och lämna lite post och sådant sen ska vi ut och äta middag bara vi 2 <3
Myyyys!

Imorgon blir det fest med hela gänget ska bli skoj då det var evigheter sen nu känns det som :)
Nä nu ska jag städa lite eller så för att fördriva tiden tills min man kommer hem <3

Ha en trevlig helg för de ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback