Nytt!!

Både barnen och karln har varit hemma hela veckan då dom varit lite sjuka!
Friska nu som tur är...
Vi har inte gjort mycket alls under veckan tagit det lugnt men i onsdags var jag och lillan på barnbio med Ems och Vilmis de var mycket trevligt :) Lekte sen i lekparken och en lunch efter de.
Har fixat mig en ny telefon då min funkar som den vill och blinkar valfria färger titt som tätt...

Igår åkte lillan med sin pappa på kalas äver dagen och under tiden drog vi till storheden för att handla färg och sånt till köket då vi håller på att måla om nu, min man har redan målat 2 varv igår men de måste målas en gång till iaf så ska det bli bra :)
Vi ska passa på att måla lilla toan med samma färg när vi ändå är igång så vi slipper det gula :)
Kommer självklart att komma upp före och efter bilder när det är klart :P

Har även fixat en overall åt lillan i större storlek så nu kommer hon klara sig hela vintern, bara skor som ska fixas och nya vantar och en vintermössa så är det bra :)

Idag väntar vi besök och ska inhandla mera färg till köket och i eftermiddag ska lillan till sin pappa :/ Men med lite tur så kommer hon snart tillbaka, så vi hoppas på att det blir kallt snart ;)
Måste kolla upp om helgen och smida planer ;P

Men nu ska jag göra lite nytta istället för att sitta här, barnen ska duscha idag de är det enda som just nu står på schemat!




Älskar min underbara man som är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback