One and two...

Måndag gjorde jag inte såå många knop eller ja jag storstädade hela lägenheten, så nå vettigt fick man till iaf... :P
Tisdag hängde här hemma tills jag fick fart och sprang en snabbis till affären och sen till Ems och hjälpte henne att packa ner köket och de var en del :D
Hem och tvätta och äta och sen mysa med min man <3

Idag kom min lilla älskling hit imorse och sen åkte vi till s-byn till ögonmottagningen och de visade sig att lillan kan ha ett litet brytningsfel men när man inte är så samarbetsvillig så fick inte läkaren se när hon pekade på bilder med bara ett öga!
Med 2 ögon gick det bra men vi ska dit igen om 2 månader så vi fick hem saker för att öva på att kolla med ett öga så de ska vi göra tills dess :)
Men lillan var jätte duktig, hon kollade in i kameran och när en annan läkare lyste i ögonen och kollade synnerven och allt de, allt de var bra iaf :)

Resten av dagen spenaderade vi hemma då jag inte kände mig riktigt kry eller pigg så vilade på soffan medan lillan såg barnprogram, sen lagade vi middag till karln kom hem <3 Tagit det mest chill nu och de ska vi fortsätta med tills läggdags...

Jo just de gick förbi lillans rum för ett tag sen och såg att det lyste där inne så jag gick in och där ligger lillan och sover och har gått upp för att tända lampan och sen lagt sig igen :D Sötbarn <3


Imorgon ska lillan på dagis ett tag och jag ska roa mig med annat under tiden sen måste jag på annat ärende innan jag ska hämta lillan... :)
Och på fredag kommer moffa och hämtar oss så där ska vi spendera helgen, vi tok längtar :D



Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback