Söndag...

Idag är det söndag och lillan ska tyvärr åka till sin pappa idag :/
Har ju varit så härligt att ha henne hemma i nästan 3 veckor vill inte att hon åker kommer ju sakna ihjäl mig... Mammas älskling <3


Men så är det tyvärr nåja för göra de bästa av situationen och sysselsätta mig med en massa tills hon kommer hem igen :)
Idag ska vi nu se om vi får en affär gjord och blir den av så ska vi göra en annan bara de går så :D
Skoj!!
Typiskt att det regnar ute jag vill ju ha SNÖ!!!!! :P
Har beställt hem vinterskor åt mig iaf så vi får väl se om de är nå att ha. Tjejerna fick även nya vintermössor så de hoppas vi ska funka bra under vintern :)
Nu ska jag fick lunch åt barnen och sen väntar vi....


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback