Underbart...

Vi har haft en helt underbar helg i happis <3
De var skönt och välbehövligt, de gör vi om snart igen :)
Vi var in till stan på lördag och köpte vinterskor åt lillan och dom var verkligen super fina :D


Självklart rosa ;P

Vi har även firat min älskade mamma som fyllde år på lördag, med tårta och massa fika :D

<3

Söndag vart en riktigt slappar dag då vi såg film med lillan innan vi började rulla hemåt, lillan somnade i bilen och sov hela vägen :) Väl hemma var det bara att gå och handla lite och sen äta middag och plocka och sånt. Sen vart det bara mysa i soffan <3

Idag har jag och lillan bara tagit det lugnt och sett barnprogram, vi tog oss ut till affären och handla till middan och så har jag städat lite..


Bilder på hur köket ser ut efter målningen:
Före:


Efter:

Snyggt va?! :)


Nu ska jag sätta igång med maten så den är klar tills min man kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback