And again...

Nu är det tyst här hemma då alla barnen har åkt.
Trist, men åt andra sidan får jag tid att göra precis vad som helst och mera tid att bara mysa och umgås med min karl på kvällarna <3
Efter barnen hade åkte gick vi på konsum en sväng och sen hem och började tömma alla sovrum så vi får dom slipade imorgon, äntligen!
Men de var tungt att bära ut igen men de blir nog bra sen, ska skruva ihop sängramen när golvet är klart sen saknar vi bara nya tapeter, men de hinns :)

Nu måste jag bara hitta nån att umgås med under morgon dagen och torsdag så jag slipper vara hemma medan golven fixas :P
Känner inte direkt suget när de ska springa folk här och så kan man ju som inte gå ut när hallen ska slipas också :P
Så om nån är sugen, hojta till!! :)

Ser lite tv medan karln spelar på datorn ska fortsätta med de och äta lite surabilar :)


Jag saknar denna underbar tjej så otroligt mycket <3
Mamma älskar dig gumman min <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaha? :)

Färg och årsmodeell? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback