Another...

Ännu en ny vecka fast denna med min lilla älskling hemma :)
Få se vad har vi pysslat med i helgen då?!
Fredag umgicks man med Thess och Anna sen åkte vi hem och jag väntade att T skulle komma hem men Thess hann före hit så vi surrade och så sen började vi smida planer för att lösa lite problem!
Karln kom hem och planen vart till verk så vi flyttade J till en egen lägenhet och lite av hennes grejer som hon behövde då...
Lördag började vi flyttstädningen av älsklingens lägenhet och bära ut allt skit och de som skulle med hem, hann inte klart utan vi åkte hem och lastade upp alla nya grejer som kom med och lånade ut radion åt T & J... Plockade upp en massa och sen vart det sängen!

Söndag klev vi upp och väntade att andra skulle vakna sen åkte jag för att rösta och lämna nå grejer sen brummade vi mot boden för att städa ur det sista och fick iväg tv-möbeln sen var vi äntligen klara och fick skjuts hem! Handlade och lagade middag och sen kom lillan hem :D
Myste på mest hela kvällen och somnade på soffan som vanligt :p

Idag har vi sett film gjorde oss klara åkte till g-stan och lämnade grejer och mötte upp Karro sen tog vi bussen till storheden och handlade lite, hem och laga middag och nu ska har jag gjort lillan klar för sängen, ska lägga henne strax! Sen ska jag ta det lugnt och se tv och självklart mysa med min man <3




Imorgon står bvc på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback