Bättre och bättre...

Helgen gick bra, vi har nu tömt min lägenhet också så de är gjort men de visade ju sig bli en ännu större röra här hemma men de är snart fixat har nog endast 5 st kartonger kvar av 20 st iaf :) Skööönt!
Vi har fyllt upp kylen och frysen i söndags innan lillan kom hem. De har gått super bra att sova för lillan även första natten här, jag förväntade mig en massa krångel men inte, så duktig min tjej :)
Igår lekte vi ute på gården med Thess och Oliver innan middan sen efter vi ätit åkte vi upp på mjölkuddsberget och grillade korv och kollade runt lite så där, trevligt :)
Måste vi absolut göra om =)

Idag har vi tagit en cykel tur till barnenshus och dollar, har kikat stolar och sånt så får se vad det blir :) Karln åkte till s-byn för läkar tid för V sen tog han självklart med barnen hem, så nu är det full rulle heeela dagarna, men de är så det ska vara :P
Har varit ute nu efter middan och lekt i lekparker, eller barnen har gjort de vi kollade mest på. Dom behövde göra av med lite energi så nu ser dom största tv och minsta sover, snart ska resten sova också och vi ska packa upp mera... Har även städat idag skurat och fått ut lite mattor..
Och nästa vecka får vi golven fixade!! Äntligen!

Älsklingen är ju ledig till nästa onsdag så vi ska vara ledig och bara njuta :)
Just de måste komma ihåg att ringa dagis och meddela att lillan är ledig denna vecka, totalt glömt bort de idag :P


Lite bilder från igår :)


Barnen åt glass och go magen drack kaffe ;))


Grillningen:



Lillan busar :)



Nu ska jag göra lite nytta istället för de här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback