Helg...

Helg igen då, veckan har gått i en rasande fart..
Har inte riktigt vant mig vid att ha lillan varannan vecka igen, är som inställd på de under sommaren men de kommer väl igen...
Vi har varit ute en massa i veckan och packat upp så gott som de sista är nog bara nån enstaka kartong kvar nu :)
Barnen har lekt i lekparker som tokar, har ju en hel massa att välja mellan nu så :D
Vi har även träffat Emelie och Vilma för en glass och dejt i leparken en stund :) Igår behövde vi handla så vi hoppade på cyklarna och drog oss till storheden och handla de vi behövde och hem igen, vart en sen middag och efter middan så tog jag med tjejerna och gick ut för att leka en stund :) Var nog uppskattat.
Även idag har vi varit ute och letat nå bra lekparker, hittade en halv bra tills minstingen bajsade så vi gick hem och bytte blöja sen tog vi och cyklade till storheden igen för att möte Karro och handla lite och godis såklart, de är ju ändå lördag :D
Ska mysa med min karl och äta onyttigt när alla barnen somnat :P

Imorgon blir det inte så värst mycket gjort då lillan ska ta en dusch och sen säkert utelek tills lillan ska lämnas hos sin pappa igen :/ Kommer blir tomt utan min skatt, men hon kommer ju snart igen iaf :)



Till veckan får man se vad man hittar på, men blir väl städning och sådant. Har iaf fått upp alla mina kläder, vilket var en del ;) Men nu är dom på plats iaf :)
Och på onsdag ska dom börja med våra golv! Äntligen och bra att få det gjort medan barnen inte är hemma :)
Nu ska jag se film och mysa med min prinsessa innan hon ska sova <3


Mamma älskar dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback