Hjärta...

Idag har jag hämtat mitt hjärta från dagis :)
Så otroligt skönt att träffa henne, har saknat som en tok men idag fick jag kramas och pussas med min underbara prinsessa <3



Snart söndag :D

Annars så har golven äntligen blivit klara så vi håller på för fullt att flytta tillbaka alla grejerna igen.. suck nåja snart klar, ska skruva ihop sängramen och låta de tunga som ska vara i hallen stå kvar i ett annat rum för att slippa bära ut det igen nästa vecka då tapeteringen ska äga rum :)
Annars idag så drog jag till Karro efter 9 imorse för att de var inge skoj att vara hemma som sagt, tog det som mest bara chill i väntan att klockan skulle bli mera så jag fick springa iväg till dagis :)

Imorgon är planen att städa som en tok på morgonen så det blir rent överallt och alla mattor kan läggas ut och saker ställas på sin plats, sen tänkte jag väl umgås med Thess under dagen så ser planen ut iaf :)

Helgen kommer bestå av flyttstädning av karlns lägenhet i boden och få ut de sista småplocket och gulliga Thess erbjöd sig att hjälpa till, tack gumman de är guld värt :)
Kanske en tjejkväll också vi får väl se :)

Nä men nu ska vi ta och fortsätta plocka här hemma så de blir klart nångång...



Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback