Nytt...

Tiden på bvc gick jätte bra och vi fick oss en remiss så får se när vi får tid till en ögonläkare...
Dagarna har sett så gott som lika ut då jag lämnat lillan på dagis, åkte hem och städat lite och lagat mat och diskat! Idag hängde jag även upp gardiner och bakade kubbar till Karro :)

För Karro fyller ju nämligen år imorgon! :D
Grattis brooor :P
De betyder att i helgen kommer mommo & moffa och Tindra längtar verkligen efter dom :P
De gör jag också såklart <3

Barnen sover sen länge och vi eller jag dumglor tv medan älsklingen spelar nå spel på datorn.
Imorgon är vi lediga så då ska vi nog få fin besök ;)

Hade egentligen ingen vettigt att skriva men nu har vi iaf fått skåpen målade så nu luktar det inte krydda mera och dessutom är vi skåplucks lösa då dom hämtade de imorse för att spraya om dom, var sån hemsk färg!
Och så får vi hallen tapeterad nästa vecka då dom ska måla på måndag :)
Ska nog ta en före och efter bild innan...

Nu ska jag kika klart sen blir det sängen...




Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback