Åter...

Nu är vardagen tillbaka på riktigt och sommaren slut..
Trist men höst ska det ju bli och höst får det gärna bli speciellt med tanke på att bebis kommer kring då :D
Lillan var spänd att börja på dagis igen på den nya avdelningen, så igår packade vi ner extrakläder i dagisväskan vilket även lillan fick ta del av :)
Gick bra att lämna henne fast jag stannade såklart en stund när de är nytt folk eller fröknarna har hon haft tidigare men nytt är det ju så de tar lite tid att komma in i det igen!
Ska nog gå alldelens utmärkt, min duktiga tjej :)



Själv har jag gjort iordning för middagen och tänkte plugga lite fast en powernap lät mera lockande då jag är trött som jag vet inte vad, blir nog så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback