BM besök v 30...

Idag var det besök hos BM så fick även träffa min nya, hon verkar vara helt okej fick även med mig lite papper och sånt.
Fick även ta en sväng till labbet för att lämna blodprov för immunisering, och fick för omväxlingsskull vänta :P Jaja så är det ju..

Iaf så var värdena bra:
Hjärtljud: 150 slag
Vart lite extra sparkar när bm var där och klämde :P
SF mått: Gissar på 27 - 28 typ.
Även blodtrycket var bra.

Tillbaka dit igen om 3 veckor!

Lillan trivdes lite för bra hos moster då hon tyckte att hon skulle stanna där istället för att åka med mig hem :D Skrotlisan min, men hem kom hon iaf.
Men vilket skit väder de vart nu igen, ogillar regn när man måste ut och göra saker, fast det är mysigt när man kan stanna inne och bara mysa :)
Nåja veckan alla grejer är nu klara iaf men imorgon ska vi in till stan och ta en fika med tjejerna, var ett tag sen så ska bli trevligt :)

Lillan sover och jag ska plugga lite fast jag helst hade velat sova :P

Älskar min Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback