Mys...

Helgen har gått i lugnets tecken, massa bus med ungarna såklart men vad annars ;)
Lördag tog vi oss en tur till storheden för att handla lite mat och vart även att köpa ett set sängkläder åt bebisen :)
Har en lista att beta av så får börja lite smått så det inte blir en jätte smäll med allt nästa månad.
Söndag tog karln med sig barnen till boden för att fara på kalas, själv så stannade jag och lillan hemma för att mysa innan hon skulle åka till sin pappa <3
Vi duschade såg film och lillan hann vila en sväng, sen gick vi ut för att gunga i väntan på att pappa skulle komma.
När hon åkt vart det tomt som det alltid blir :/
Lagade middag och fick hem resten av gänget iaf, bättre än inget...

Idag tog jag mig ut till storheden för att inhandla fingervantar åt V då dom alltid är borta och så fick bebis sig en mössa så de var klart :)
Vill handla mera bebiskläder man blir ju sååå sugen när man går runt och kikar på allt som finns ;P
Men de får nog vänta, vi har ju en del så de får räcka till en början iaf sen ser vi om de måste fyllas på, fast pyjamas kan nog vara bra att inhandla iaf :D
En overall ska vi även fixa!

Men nu ska jag sätta igång och plugga istället för att sitta här, kan nog vara en bra ide :)


Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback