Sista...

Detta är nu sista semester veckan för min man sen börjar han jobba igen och livet går tillbaka till vardag med dagis och allt sådant, fast lillan är ledig ett tag till :)
Lillan kom hem i söndags och de var ju extra kul när moster fortfarande var kvar här, även barnen kom i måndags då S hade en bvc tid här.

Igår åkte vi med Therese, Oliver och Emmie till boden ut till kusön för att hälsa på hemma hos Emelie, Johan, Vilma och Vilde. Och även gratta Ems som fyllde hela 25 år igår!
Vi fikade tårta och barnen lekte :)
Åh jag vill också bo i hus som dom, de var tok fint :)
En dag ska även vi göra de :D

Idag cyklade jag och lillan iväg till tuna för att umgås med Thess och Ems och alla barnen såklart, alltid lika trevligt med de bästa sällskapet <3
Medan vi var borta hade karln städat här hemma så de var riktigt fint, ibland är det bra när vi är borta och saker inte alltid går rätt då blir det saker gjort :D
Men min älskling är duktig han <3

Snart är det dags för middag och allt sånt, blir även att plugga ikväll så jag får in ytterligare en inlämningsuppgift.

Men för övrigt så får det gärna bli bättre väder ute, inge skoj när det är kallt och regn...

Ibland så undrar man folk tänker med, men de kommer inte undan med de iaf de är en sak som är säker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback