Vardag...

Nu är vi åter tillbaka till vardagen då min man har börjat jobba i måndags igen efter 7 underbara veckor av ledighet, det har varit en underbar sommar med massa lek och annat :)
Synd bara att sommaren nu verkar vara slut, hade gärna haft lite varmare ute ett tag till med men man kan inte få allt...
Lillan och jag är ledig även denna vecka innan de är dags att börja på dagis igen :)
Så just därför är lillan kvar här även denna vecka.
Nästa vecka då dagis börjar blir det som en lite inskolning igen då lillan byter avdelning till stora med "nya" fröknar eller hon har egentligen haft alla med de var ett tag sen nu, men de ska nog gå bara bra :)

Idag har vi varit till sunderbyn på hörcentralen och dubbel kollat så lillan hörsel är bra och det var den, trots att hon inte ville ta på sig hörlurarna så gick det bra ändå som tur är. Inga problem alls var det att göra som doktorn ville, min duktiga tjej :)
Efteråt tog vi en glass och sen åkte vi in till stan för att inhandla doppresent åt lilla Emmie som döps på lördag, vi fick även med oss en mössa åt lillan hem :) Barbie såklart :P

Väl hemma vart det lunch och vila för min del medan lillan såg på film, hon ville inte vila med mig utan tyckte att hon kunde se film så fick jag vila på soffan, en bra deal tyckte jag :D
Skönt var det, tro mig och välbehövligt, nu ska jag strax börja med middagen för strax kommer min man hem <3




Imorgon är det BM besök som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback