Måndag

Äntligen snöar det ute!! :D
Men har inga förhoppningar att den ska stanna så vi får väl se...

Och våran prins har blivit 6 hela veckor nu :)
Tiden får inte gå så fort jag vill ju ha min bebis som bebis ett bra tag till :D



Nu har han dessutom börjat skratta och le en massa när man pratar med honom, så söt <3

Annars har Svea haft en sväng av magsjuka tror vi i helgen eller vad man ska kalla de och idag visade det sig att hon har fått vattkoppor, vilket T trodde att hon redan haft men tydligen inte!
De kommer ju självklart ifrån dagis så nu är det bara att vänta och se om lillan får det och bara hoppas att Tiam klarar sig undan då han är så lite....

Så det vart en ganska så trist helg men vi har försökt roa barnen så gott vi kunnat och missnöjda är dom då inte :)

Idag lämnade jag dom 2 största på dagis medan karln var hemma med sjuklingen som inte verkar sjuk alls men prickar har hon då iaf.
Annars kommer det inte hända mkt idag ska hämta hem ungarna sen och sånt...
Dock så blir det inget luciafirande imorgon på S avdelning på dagis, synd men är man sjuk så är man.


Ne nu ropar bebisen på mig :P


Kommentarer
Postat av: therese

Ojdå, vattisar.. Ja då finns risken att mina åker dit då, hade varit skönt att göra bort de, dock inte nu före jul då de är så mkt att stå i :P Dom är båda halv-febriga så får se då om det kommer nå pricks..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback