Lycka...

Haft en mysig helg med min man plus att vi var på kalas på leos på lördag där även hjärtat var så fick busa med henne en massa :) Underbart!
Idag åkte vi till s-byn för att hämta hem barnen och kika på nyfödd, guuuud så jag längtar tills våran skrutt kommer ut, fast 3 månader är inte så länge iofs men jag vill ju ha NU!!!! :D

Efter de åkte vi för att handla så vi har mat hemma!
Städade och gjorde middag, gick ut så barnen fick cykla och senare kom mitt hjärta hem igen!
Så underbart att ha henne hemma hela denna vecka :D
Nu hoppas vi på bra väder så vi kan hitta på en massa :)

Men först imorgon står mvc på schemat då även karln ska följa med så undertiden ska mina super snälla syskon hålla kolla på dom små :)
Sen behöver vi göra sko inköp och diverse grejer antar jag!

Men nu är jag sjukt trött som vanligt så får se vad värdet ligger på imorgon, så jag ska mysa ner mig i soffan och bara vara. Plugga tar jag en paus från idag iaf :)


Världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback