Ute...

Idag hade jag alla barnen hemma då dom var så söta och frågade igår om dom fick stanna hemma med oss :)
Vi åt frukost och handlade lite sen var det lunchdags och efter de tog vi bussen in till stan för att möta upp Therese, Oliver och lilla Emmie såklart, en sväng på Åhlens sen till lekparken så ungarna fick busa en hel massa, plus att dom hann se lite teater vilket var uppskattat :)
Mera bus sen började vi röra oss hem där vi stannade på konsum och köpte glass, sen har ungarna bara lekt här hemma till T kom hem och de var middagsdags!

Direkt efter middan fick vi besök av Thess och Oliver, ungarna lekte och Therese länsade min garderob lite :D Men då fick jag lite mammakläder som kommer vara välbehövliga snart :P
Så inte klagar jag inte ;))

Nu sover ungarna och jag ska se om min karl vill mysa med mig, då magen känns för trött så jag inte orkar röra mig direkt långt <3



Lillan som ville till mommo, vi hade planer på att åka upp imorgon egentligen men kunde tyvärr inte låna nån bil så de vart att ställa in, vilket var hemskt synd...
Men vi får nog satsa på nästa helg om det går istället :)
Och gör de bästa av helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback