Skönt...

Helgen var super bra.
Vart även en middag ute på allstar med gänget men maten var inget att hänga i julgranen egentligen men trevligt var det iaf och de var huvudsaken :)

Måndag hade jag möte på arbets efter de vart det en sväng på stan för att köpa en present åt lillan som snart blir 4 år!
Hittade de jag var ute efter nu är de bara resten kvar :D
Sen vart det en cykeltur till barnenshus så V fick köpa saker för pengar han fått i present. Vi fick även besök av barnens farfar så de vart att fika och så.
Sen lagade jag middag och en lugn kväll efter det.

Tisdag hade jag planer att fara och städa men då fick jag ett samtal från bvc och Tindra hade tydligen en tid dit halv 2 som posten slarvat bort!
Nå åkte och hämtade lillan och gick dit men när det kom till syntestet så gick det trögt först och sen när hon nästan var klar så vart det ett bestämt nej!
Hörlurarna till hörseltestet tog hon inte ens på sig.
Sen gjorde inte barnmorskan det bättre utan var för på och de gillar inte lillan... Nåja men vi fick en ny tid på fredag och jag hoppas verkligen att C kan följa med så vi får det gjort och inte behöver springa där 10 ggr till...
Tror nog hon skulle känna sig mer bekväm om han vore med!

Idag vart det en prommis med Thess till stan där vi strosade runt och kollade i typ alla affärer, sen träffade vi även Emelie och Nathalie med bebisar såklart :)
Kunde självklart inte låta bli att snoza bebis när jag hade chansen ;))
Vart även en prommis hem igen och väl hemma har jag hunnit dammsuga ett varv men nu har orken tagit slut så de blir soffläge tills älsklingen kommer hem med mat till mig.

Älskar dig gubben <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback