Torsdag igen! Men de betyder ju även att ...

2012-03-30_16_16 (MMS)

Torsdag igen! Men de betyder ju även att vi tar helg så fort min man är hemma igen, skönt <3 De är tomt här hemma då lillan än är hos mommo och njuter :) Lördag skulle hon nog komma hem men om hon kommer då så åker hon nog mest troligt till sin pappa till söndag. Men sen är hon hemma, får ringa och höra med henne ikväll eller imorgon! Jag och bebis har varit inne dom 2 senaste dagarna då vädret är typiskt april väder. Men lite sol hade varit trevligt så vi kan ta oss ut och gå :) Plugga har jag även pysslat med då jag har en uppgift som ska in imorgon och just nu ligger jag före så de ska bli bra! Skönt med helg igen speciellt då min man är ledig <3 Synd bara att csn segar med pengarna hade varit trevligt med lite... Nu ropar bebis på mig så dags att ge lite uppmärksamhet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback