Torsdag

Godmorgon!
Solig morgon idag och de är skönt men lite mera plus hade inte varit helt fel :P
Snart dags att göra oss klara för dagis sen ska jag och bebis hem och mysa <3 Orkar verkligen inte göra så mkt mer, jo tvätta lite behövs iaf...
Sen idag tar vi låååång helg, skönt! :D

Man kan ju bli galen för mindre, typiskt att csn ska börja tjorva nu av alla gånger!
Dom ville ha mera uppgifter då skolan lämnat uppgifter som inte ens hade med ansökan att göra! Sen ville dom ha ytterligare uppgifter då skolan meddelat att jag läst 275p på 3 dagar, osv... Lät ju väldigt troligt, eller hur?!
Så pratade även med skolan men där fanns de inga såna uppgifter så nu är det bara att vänta att dom får rätt uppgifter så man kan få sin j-vla pengar nångång! Stööööörande.

Nä nu ska jag sätta lite fart på barnen och klä bebisen :)



Älskar min Tommy oändligt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback